15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING


Salam sahabat! 👨‍👨‍👧‍👧🎈

Ngektsai nanyak ktk org, pernah bisik kawan mcm dlm video? Nok sentiasa menyokong apa kita polah waima nok jaik? Ngektsai pernah, dan Ngektsai jauhi. Kerana Ngektsai tauk perangei sedemikian akan memusnahkan Ngektsai. Pokoknya kita mesti pandei memilih kawan. Bukan cakap2 ajak, MESTI pandei memilih kawan!

Semua org ada kawan, tapi hanya bbrapa org kita pelok sebagai SAHABAT. Jangan pernah sekali ko ngakuk seseorg ya sahabat kawu jika sentiasa mengiyakan semua perbuatan kawu termasuklah ke arah memudaratkan. Sahabat nok bagus bagi Ngektsai adalah mereka nok sentiasa menyokong Ngektsai dengan semangat, pujian, gurauan, tangisan, even kritikan dan anokan!

Ngektsai macam ktk org juak, beribu2 kawan dah ditemukan dlm hidup, beraneka jenis manusia dikenali n difahami, tapi ada antaranya dtg dan pergi. Only the best, Ngektsai akan simpan, simpan dalam hati dan kenangan. Sahabat tok kedak bintang2, biarpun sik selalu bisa didiat kita, tapi kita tauk nya ada sentiasa di sia, sedia utk menyokong dan mengkritik kita menjadi lebih bagus dari semalam.

Macam cara Ngektsai dimpun bgaol dgn kawan2, Ngektsai nang dikenali sebagai seorang nok lantang! Lantang menyokong, lantang mengkritik, dgn niat sygkan kawan. Sebab ya sometimes dolok org cuak nak mendekati Ngektsai kerana menjadi lantang. Yes, sesetengah sidak berlalu pergi, tapi Ngektsai akan tetap menjadi dirik mpun, dengan cara ya Ngektsai dpt menapis nokney satu kawan, nokney satu SAHABAT. Dengan cara mengkritik secara membina, Ngektsai berharap agar sahabat2 Ngektsai molah benda nok sama kepada Ngektsai. Jadi kita akan sama2 maju. Bukanlah dikritik lalu ngembak dirik jadi bodoh!

Bagi Ngektsai kinek, jika kawan ya nak menjauhi Ngektsai, Ngektsai akan madah, “pergilah”. Sikkan ku halang, kerana Ngektsai pasti, Ngektsai sik rugi. Jadi Ngektsai Army, pilihlah sahabat yg membina, bukan membinasa!

Tag lah member2 ktk org, dan mintak jgn diperlakukan seperti watak dlm video. Semoga kita menjadi lebih bagus dari semalam, bukan memaloi dan membodohkan diri.

Ps: kepada sahabat2ku, aku cinta padamu. U know who u are.
#ngek
#ngektsai

#ngektsaiarmy


 

SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.