15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

Si Penghutang...



Salam Perey! HUTANG! 💰 . 
Sila like page tok dolok k! 

Jangan lupak klik share juak! Share ya molah i makin semangat nak molah bideo lagik. Hahaha. . The Animal Kingdom, kedei jual barang2 keperluan pet ktk org! Macam2 la... sila lah berkunjung ke sia. Senang cta, ko pg sigek kedei, boleh dapat semua! Nok paling best gik, nya banyak cawangan! Di Kuching jak 5 igek! Di Miri sigek, di KK Sabah sigek! Yah! . Okay when it comes pasal hutang, aku nang laju. Seriously aku jenis takut berutang. Aku banyak blajar dari bapak aku pasal hutang. Bapak aku bukan jenis yg suka berutang. Hutang boleh, tapi jika bena2 perlu n sik membebankan ajak. Ku puji la bapak aku bab duit. Jenis telus, cuma bapak aku jak pernah kenak tipu pasal duit, tapi ya cta lain. Kelak2 aku nikam bom nuklear pasal ya k. Hihihi. 😏 . Tok kita nak cita pasal manisnya mulut nak berutang. Aku sik paham koh, sesetengah org, mudahhh jak nya melafaz nak berutang. Sik mikey dudi ari dapat baya ka sik, laju jak mulut molah cerita bulak semata2 nak berutang. Aie, rindok ati org lain bekareh carik duit nang pakei ko berutang ka?! . Aku sgt tegas pasal hutang. Especially dengan adik beradik n kawan terdekat aku. RM1 pun adalah HUTANG jika ko madah ko nak berhutang. Lain la mun ko mok mintak aku cia, apa malik nya setakat singgit duak. Masalahnya, mun ko berjanji. Janji tetap janji, hutang tetap hutang! Bukan apa, duit tok besar kuasanya, setegal duit,

ADIK BERADIK BOLEH BEBUNOH! So guys, WALK YOUR TALK! Boom! .  

Ps : andai kata aku ada berutang, tolong lah ingatkan... kadang2 aku lupak. Walaupun seringgit. Lain la mun ktk org halalkan. Bah, jgn berutang sesuka hati, takut akhirnya menjual diri... 😂




 SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.