15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

Drama di Kaunter Restoran!

 




Salam perey! 📌 . 
Diat sampei abis, ada ending di sia. Sebelom ya, like page tok lok;  

Bagi mengubati kerinduan episod mereka yang dah lebih sejuta tontonan, si Porok dan Melissa kembali semula! Tapi kali ini bukan penceritaan sebutan dalam dialek iban di Borneo, ada isu lain yang akan diketengahkan oleh mereka! Sekadar ngubat rindu, nama Florence dan Thomas menjadi pilihan pengarah. Hahaha. Hey i dah pandei jaku iban mimit2 ok! Oh ya, Monyeng anak Cik Kemban pun kembali dalam video tok. Apakah kesudahan sidak ooo? . Pernah sik ktk org bebeli barang di mana2 kaunter especially kedei nok perlu bebaris, kakya mengalami situasi kedak dlm video? Di mana urang depan ktk org ya benaun ngoda barang? 
Dah sampei kaunter baruk nak mikey apa nak dibeli! Masa bebaris tek, sik! Belom gik ko nangga pasangan empunok kekaseh berasmaradana time bebaris kakya dah sampei kaunter, “ktk mok apa tek yang?” Vavi betul! Ngektsai sorang jak ka rasa gia atau pun ada di antara ktk org pernah mengalami nya? . Yes, ajab sik nyawa ktk org mengalami situasi kedak dlm video? Bukan main barisan panjang contohnya tek nak, kakya sampei depan kaunter alu “ktk ngoder apa tek?” “Ninek ktk mesan apa tek?” “Jiran belakang rumah maok apa tek?” “Skandel, mok makan apa tek?” Nakpa malik nya set lam palak utak awal2 barang nak dimaok time bebaris ooo? Mun sik pun, time nak masok kedei ya patutnya siap2 dah tauk apa nak dibeli. Sik la urang betunggu ngan kawu. Makin cepat kita ngoder, makin cepat pekerja molah keja, makin laju barisan bergerak, makin senang la hati urang nak bebeli. 
https://www.facebook.com/TheAnimalKin... . I cannot 🧠 manusia nok thegeh2 depan kaunter tok koh. . Ha tok aku twist plot gik. Katakan customer dah efficient, dah tauk apa nak diorder, masalah sigek lagik timbol. Nak diorder sik adaaaa!!! Tok sekda ya sekda! Haieee nakpalah ada? Ngayan muka rah kaunter jak ka? “Eh sekda koh, eh abis stok la, eh belum polah lah” haieeeee!!!! Secara logiknya, sepatutnya sesebuah premis makan ya tauk bila waktu puncak di restoren sidak. Dah tauk waktu puncak, polah la amount yang berkadaran dengan jumlah kemungkinan pelanggan yg akan datang. Jgn kelak customer meroyan barang ndak alah2 sekda alu nak berviral, bebukut! Nak ka betol gilak mangkong palak dimpun. Orang dtg nak makan, lapar, org kelaparan mudah nak mungkas. Take note! . Bah kepak aku ngerepak. Apapun, Ngektsai pukul sama rata. Customer, restoren, pukul sama rata. Sik nak nyebelah mana2 pihak. Semoga aku sik renyok nangga drama asmaradana gik sabila aku bebaris bebeli barang di kedei. Sekda ku nak muji. Jangan lupak juak, bebeli barang dak memeow dak doggy doggy ktk org di Animal Kingdom. Lengkap barang2 sia, meriah. Sik perlu nganton dirik singgah sia singgah sitok bebeli dak barang keperluan pet ktk urang. Nak oo?! Ok, dah diat video, sila share! Makseh, boh manas... sayang lok. Muah hahaha. . 
Ps : mun aku di kaunter, lekas2 aku nak ngoda. Lapa koh, sik saba ku nak nupik makanan ya lam mulut. Sik ku pian nak berdrama di sia.


  
  SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.