15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

Manusia yang sik pernah kalah! -Tristan Coffee & Roastery

Salam perey!🎈Sik maok alah!


Jgn lupak follow fb

https://www.facebook.com/tristancoffeeroastery


Memperkenalkan Lova, rakan sekelas si Porok & Melissa! Pastinya ktk urang pernah berdepan ngan manusia nok sik maok alah! Mun belum pernah menghadapi manusia macam tok, pastilah idup akan membosankan! Hahaha! Org sik maok alah tok nang melobo2, sabila beloya nang nya jak mesti lebih dari urang lain, sik boleh kurang. Nya juak paling hebat, nya juak paling sik hebat, sekda kurang, nya mesti juara!



Saya sabila ngadap urang nok kedak tok, alu tebalit lah bigik mata saya... pun kho semua kata saya lam ati. Sebab urang mcm tok memang awak sik dpt nak ngalah. Kita mesti merik nya kemenangan. Saya suka melayan urang kedak tok. Sebab nya hiburan bagi saya. Last2 senyum2 kedirik saya. Jika awak terer psycho, urang macam tok nang senang dimanipulasi, kedak Melissa ngan Porok la. Ada jak helah nya. Padan juak si Lova ya tewas di tangan Porok dlm merebut gelaran Ketua Tingkatan 5sc4! Nang di mana2 lah ayat 5sc4 nya duak ya. 😂


Hey, jgn lupak pg Tristan Coffee simpang 3 oi, seberang Arena Sukan jak! Sidak ada promosi lunch, sebelum sidak berpindah ke lokasi baru. Ntah la siney... tapi video tok penghujungnya macam aneh. Ketulahan bermulut laser lalu gempa bumi. Apa akan berlaku ngan sidak? Adakah.... ada sambungan? Ktk org rasa apa jadi klak? Jgn lupak share k!


#TheNgektsai

#thelegendaryngektsai




 SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.