15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

NgektsaiSquad 3.0


Salam squad perey! 🤝

Beberapa bulan nok lalu, Ngektsai pernah post dlm story nak ncarik bakat baru untuk membentok squad yang seterusnya selepas NgektsaiSquad1.0, dan NgektsaiSquad2.0!
And yes banyak yang mencoba masa ya. Tapi lekak diamati, diperati, akhirnya Ngektsai molah keputusan pemilihan, dan tadaaaa, NgektsaiSquad3.0 ditubuhkan! . Tok adalah trailer untuk sigek siri yg akan menemani ktk org utk beberapa ketika, hasil kolaborasi bersama @swinburnesarawak kali yang ke-2! Hihi! Siri kali tok lain dari yang lain kerana menggabungkan hampir kesemua squad nok Ngektsai ada sebelom tok, menceritakan kehidupan2 pelajar ipt based on pengalaman Ngektsai di Universiti marek. . NgektsaiSquad3.0 yang terbaru ada 4 org termasok Ngektsai! Squad nok baru adalah; @k.zharif dan @7ailong. Manakala squad3.0 nok sorg gik adalah squad yg paling setia ngan Ngektsai iaitu @mr_musz! Follow sidaknya dlm ig nun! Cek juak story2 sidak lepas tok, mesti sidak sik saba gik nak share gamba n video2 di belakang tabir sepanjang kmk org shooting siri tok dolok. Oh ya, siri tok lamak dah kmk org polah, berbulan yang lalu. Selama berbulan juak kmk org sehati sejiwa nyimpan rahsia, n kinek,kmk org dah boleh share ngan ktk org!


Hahaha. . Dan selebihnya, adalah sidak dari multicultural squad Ngektsai iaitu, NgektsaiSquad2.0
@kimmie_sibat,
@misa_malini,
@_tiffanybunny_ dan
@sufi_suhaimi_sia! .

Siri tok mesti ktk org layan! Cek story Ngektsai utk tauk lebih lanjut bila 1st episod akan ke udara! Ktk org jgn sik tauk, watak Melissa gerek MrMusz dari squad1.0 dolok dan besfrennya Izzah kembali dan menghantui sidak semua!!! Kali tok bersama dgn army of skank sidaknya membentuk kumpulan Melissa4! Hahaha ok diat dimpun kelak k! . And sigek gik, lagu yang Ngektsai pakei dlm siri tok adalah lagu dari org kita, urang serawak! Dinyanyikan oleh barisan local artist serawak, lagu yg berjudul “kamek orang sarawak”, boleh denga dalam utube! Lagu tok nang molah kita rasa bersemangat as anak Sarawak! Nang best! Ngektsai suka lagu tok, so dengan kebenaran penggubah muzik, Ngektsai menggunakannya dalam video Ngektsai. Tq! .

#ngektsai
#ngektsaisquad3.0
#kamekorangsarawak
#swinburnesarawak
#swinburneuniversity


.