15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

NgektsaiSquad3.0 Swinburne Episod 1




Ep1 NgektsaiSquad3.0 ðŸĪ
(siri ini adalah fictional, please pardon the foolishness ðŸĪŠ) .
Kembali semula NgektsaiSquad, kali tok squad ke-3 Ngektsai bentuk, dan digabungkan dengan squad 1.0 dan 2.0 skaligus, menjadikannya lengkap as a multi-strengths squad! Laki, rompuan, pelbagai bangsa, latarbelakang, umur, energy, PERFECT! .



Siri kali tok adalah rentetan dari squad1.0 zaman sekolah, kemudian Ngektsai melanjutkan pelajaran di @swinburnesarawak, berjumpa squad2.0, dan kinek merupakan sambungan sidak menuju ke graduasi! Mun rasa blur2 dengan cerita tok, boleh carik video lamak Ngektsai zaman sekolah n bok masok Uni Swinburne!(dlm utube senang carik) kerana video2 Ngektsai sentiasa berkait rapat antara satu dengan lain. . Mengembalikan watak Melissa & Izzah dari squad1.0, sidak bjumpa semula dengan Ngektsai n Musz(bekas gerek Melissa dolok) dan kawan2 baru Ngektsai di Swinburne. Melissa pun dah ada squad kedirik, squad Melissa4 along with watak


Kimmie(@kimmie_sibat),
Mel(@misa_malini) &
Bunny(@_tiffanybunny_) dari squad2.0!

Misi Melissa adalah memburu semula bekas kekasihnya, Musz dan terperangkap dlm cinta 3 segi dengan Azam, squad baru 3.0! .
Squad baru 3.0,
zarif (@k.zharif) &
Azam (@7ailong) join forces dgn Ngektsai & Musz(@mr_musz) bersama Sufi(@sufi_suhaimi_sia) dari squad2.0 dan menjadi member! .

Apakah akan berlaku dengan sidak pada episod seterusnya? Sama2 kita nantikan! Jgn lupak tag kawan/family utk menonton bersama, dan tekan share! 💋 . @swinburnesarawak berlokasi di simpang 3 Kuching Sarawak, salah sigek Uni antarabangsa dari Australia, tempat sidak NgektsaiSquad3.0 tok menuntut! Pernah masok sia sik? Ngektsai jujur, mun sik kolaborasi dengan Swinburne, sekda la masok sia. Best aih, rasa di luar negara jak kotan banyak omputeh sia. Hahaha. .




#ngektsai
#ngektsaisquad3
#swinburnesarawak
#ngektsainewera .

Ps : ingga ngan Melissa! Over!!! Bertemu juak si antu ya ngan sidak Ngektsai di Universiti! 😂



SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.