15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

Rancangan "Berkemban Seranto2 bersama Cik Kemban!"



Salam perey! 
🎈WARNING : awasi level keinggaan anda. . I dont really get it, sikmok nak nganok org lain, must be Ngektsai mpun yang sik bagus olahan kerana mempunyai level keinggaan yg tinggi sabila ndiat video/interview pasangan gerek lam tv/socmed(media sosial). Tapi yalah, hak urg dlm media sosial mcm Ngektsai juak, sukatilah ho!(tapi aku sik kalak ngeso private live aku dlm feed) “errr kmk duak kenal masa sekian sekian, alu jatoh cinta, nya ngaco kmk dolok” euwwww INGGA tokko! 😏 


Tapi ingat, masa bercinta nang hot la ngeso kemesraan or so whatever, jangan lupak mun dah break kelak, announce juak! Kmk org netizen sebagai penonton memerlukan closure! Tak sabar nak tahu hubungan tu jadi ker tak! Gitu, poret! Har har har . Nak ditambah lagik, ada jenis
pasangan masa bcinta bukan main kedak
belangkas, dah break tek, haih! Bejajak cerita mukak aib bekas gerek ngan org lain! Ney ndak kmk org sebagai penonton semakin teruja! Auw!!! Sik bagus oi, bjajak aib urang, klak Tuhan musin balit roda kehidupan, aib khawu gik ditetak urang! Aib mcm debok bebau ikan masin, HAHAHAHA nang lucu la tapi yarabi, tedah bah... ndak ku dpt imagine debok bau ikan masin. Nyaman ikan masin tokko! Tauk ko apa debok? πŸ˜‚ .


Sama juak ngan bkawan, dah sik ngam lalu bjajak cerita jaik, dasar mulut desperate, mulut pondan sik selaser ya. I is so allergic! Syuhh syuhh! Eh aku rasa aku pernah gia juak dolok marek. Oh i is allergic to myself right now! 

🀒 . Kes warga emas ya ndak ku tauk, pelesu news ya nak? Bingong nyawaku dah 34 taun tok bukan belia lagik! 😭 bersara jak lah molah bideo! Haih tok tabik! . Apapun, pandei2 la kita jaga privasi kita, sik semua nak dicerita ngan urg, sik semua urg d luar nun rindok ngan kita, ada juak sidak keinggaan. Sik mesan ngan org lain, aku mesan ngan aku mpun, semoga aku terus menjaga private life aku sampei bila2. Jaga aib org, Allah jaga aib kita. Kita bukan malaikat. . Pandei juak Cik Kemban mewawancara rancangan nya mpun. Masalahnya berembak ikan masin lam kemban! Mati kita! Masin jak bau debok nyey Koh hahaha! Jangan lupak meli mee Gaga100ExtraPedas! Ngarey dah kinek di pasa! Baruk launching! Nang nyaman aih sumpah, tapi mun ko licak sik tahan pedas, coba nok level rendah dolok k! 

Yang penting, coba! Tq @boxworldkch .


#ngektsai
#ngektsainewera
#debok
#gaga100extrapedas
 
Lamak sik post bideo, pandei nebes indah aku! Haih! Komen lah ktk org sia, aku nak tido!!!



SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.