15,145,111 views @YOUTUBE AND KEEP COUNTING. UPDATED 3 MARCH 2021 AND 78K SUBSCRIBERS THANKS FOR WATCHING

Salam Norma Baru Kehidupan







Salam norma baru kehidupan. 🇲🇾
.
Sebagai salah seorang frontliners, Ngektsai menyokong padu usaha kerajaan dengan apa2
.
Walaupun begitu, keadaan sama sekali tidak sama seperti sebelumnya di mana kini sudah terdapat SOP(standard operating prosedure) yang harus dipatuhi dalam pembukaan sektor ekonomi. Kita mungkin mula2 akan merasa janggal dengan perubahan ini tapi Ngektsai percaya bahawa amalan ini akan menjadi kebiasaan satu masa nanti, insyaAllah.
.
Dengan sedikit kebebasan yg telah diberikan, kita rakyat haruslah memainkan peranan kita juak iaitu dengan bekerjasama mematuhi SOP tersebut. Semuanya terpulang kepada kita sekarang. Kita jaga kita. Elakkan di tempat sesak, sempit atau terkurung dengan ramai org, dan praktikkan amalan kebersihan kendiri yang optima!
.
Kami frontliners masih lagi berjuang bagi memastikan kita bebas dari wabak ini. Of koz tidak akan dpt dilakukan sendiri saja, tetapi memerlukan kerjasama setiap org utk menjayakannya. Doakan agar krisis ini akan lekas berakhir, dan kita semua selamat melaluinya bersama.
.
#TheNgektsai
#thelegendaryngektsai
#sayabukanmisi
#selamatharijururawatsedunia
.
Ps : Ngektsai? Maseh menghitung hari bilakah dapat bersama keluarga. Bagi lah peluang kepada Ngektsai bjumpa keluarga 😭 ooo kerajaan serawak~ tulong~




SHARE VIA SOCIAL NETWORKS

.